11. Jan Pometlo

23.09.2022

Jmenuji se Jan Pometlo, narodil jsem se 28.5.1984 v Havlíčkově Brodě. Po ukončení ZŠ Přibyslav jsem nastoupil na SPŠ stavební v Havlíčkově Brodě, kde jsem v roce 2004 úspěšně odmaturoval. Původně jsem pracoval v ACO industries Přibyslav, potom v Povodí Vltavy s.p. a od roku 2017 pracuji v SC Metal Přibyslav (JK Logistika).

Se svou rodinou žiji v Přibyslavi. Mám hodně volnočasových zájmů - rád jezdím na kole, rád cestuji a poznávám památky. Zajímám se o přírodu, sleduji filmy, baví mě malování a kresba. Doma rád vařím a věnuji se různým kutilským činnostem.


Malý rozhovor o velkých věcech

Narodil ses ve Dvorku, v jedné z nejmenších částí Přibyslavi. Bylo pro tebe stěhování z hospodářství do bytu velkou změnou?

Když jsem si kupoval byt v Přibyslavi, ještě jsem si neuměl představit, jaká změna to bude. Po nastěhování jsem prakticky hned viděl ty výhody a nevýhody oproti vesnici.

Ale do Dvorka je to pořád kousek, a asi díky tomu jsem tu změnu až tolik nepocítil, než kdybych se měl stěhovat někam dál. A proč taky se stěhovat dál? Vždyť Přibyslav je krásné a dobře fungující město.

Objevil ses v televizní soutěži AZ kvíz. Jaké jsi měl před kamerami pocity, chtěl by sis to zopakovat?

Do soutěže jsem se přihlásil čistě ze zvědavosti. Zjistit, jak to vše probíhá, natáčí, poznat prostě ten proces. Ale když jsem se nakonec postavil před tu kameru, rozsvítila se světla a moderátor se mě zeptal na první otázku, hned jsem hrozně znervózněl. Je to prostě úplně jiný pocit než doma na gauči a vlastně i určitý adrenalin. Ale i přesto bych tu účast v budoucnu rád zopakoval. Už jen pro zlepšení reputace. Tak snad to s tou trémou do příště zlepším.

Jaký je tvůj názor na Martina Kamaráda jako starostu?

Myslím si, že Martin je výborný starosta. Za tu dobu, co je ve funkci, tak prosadil a zrealizoval spoustu prospěšných věcí. Naučil se zkrátka velmi dobře zvládat to starostovské řemeslo a já bych si velice přál, aby na radnici pokračoval i nadále.

© 2022 | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky