14. Ilona Loužecká

23.09.2022

Jmenuji se Ilona Loužecká, narodila jsem se 7. 12. 1977 v Havlíčkově Brodě a žiji v Uhrách, které jsou součástí města Přibyslav. Po základní škole jsem vystudovala rodinnou školu při Zemědělské střední škole a dále studovala Vyšší zdravotní školu. Jsem Diplomovaná zdravotní sestra. V průběhu let jsem si dodělávala vzdělání Vychovatele volného času pro děti a mládež a nyní se snažím o rozšíření vědomostí v sociální oblasti.

S manželem se nám podařilo přivést na svět 4 dcery, které nám dělají velkou radost. Pocházím z velké rodiny a mám ráda, když jsme stále ve velkém počtu pohromadě.

Před mateřskou dovolenou jsem pracovala jako zdravotní sestra na Onkologické ortopedii v Praze, na ortopedii v Havlíčkově Brodě. Během narození dalších dcer jsem založila klub dětí při knihovně v Dlouhé Vsi, učila v ZŠ Dlouhá Ves, v ZŠ Přibyslavi, kde jsem učila a také částečně pracovala jako asistentka autistické dívky. Poslední mateřskou jsem ukončila s nástupem na pozici ředitelky Oblastního spolku ČČK Havlíčkův Brod, kde jsem po nějaké době získala ještě pozici koordinátorky Senior pointu, což je místo pro setkávání seniorů a jejich aktivizace.

Mezi mé zájmy patří četba, tanec a sportování, prostě pohyb. Ráda jezdím na kole, lyžuji, snažím se aspoň trochu vypilovat styl na kolečkových bruslích. Máme doma pejska Husky, který je takový náš miláček. A od nového roku máme nového koníčka. Tedy doslova koně. Do rodiny nám přibyla kobylka Růženka. Takže volný čas teď trávíme co nejvíce s ní. Hlavně mladší dcery jsou nadšené, takže nadšení jsme i my s manželem.

Od šesti let jsem členkou Místní skupiny ČČK, kde jsem začínala na základní škole v kroužku první pomoci. Postupně se začaly pořádat aktivity pro veřejnost, založili jsme kroužek a pořádali se skvělými lidmi příměstské tábory, které fungují dodnes. Druhé volební období se snažím přiložit ruku k dílu v sociální komisi a blížím se do finále v prvním volebním období jako člen zastupitelstva.


Malý rozhovor o velkých věcech

Patříš k těm, které pracovně silně zasáhla jak epidemie covidu, tak vlna emigrace z Ukrajiny. Měla ta spousta práce i nějaká pozitiva?

Jak na počátku pandemie, tak i v začátcích války jsem se seznámila s tolika úžasnými lidmi - dobrovolníky, které bych asi jen tak v běžném životě nepotkala... a zároveň mi to celé potvrdilo, že lidé nejsou zlí a lakomí, umí si pomoci a dokáží se semknout. Výjimky jistě existují, naopak u lidí, kde bych čekala určitou úroveň jednání a pomoci, se ukázal sobecký charakter jejich osoby. Ale tak už to je a bude.

Jak spolupracuje okresní organizace ČČK s místními organizacemi?

Okresní organizace je s přesným názvem Oblastní spolek ČČK a má pod sebou na Havlíčkobrodsku 7 místních skupin. Jednou z nich je i Místní skupina ČČK Přibyslav. Současné vedení tuto skupinu posunulo o dost výše a skupina funguje perfektně, členky pracují s dětmi i širokou veřejností. Spolupracují s ostatními organizacemi při pořádání kulturních a sportovních akcí. Velmi dobrá je spolupráce i s městem samotným.

Jaký je tvůj názor na Martina Kamaráda jako starostu?

Působí na mě jako chlap, který je ochoten se poučit ze svých chyb, díky tomu nabírá na zkušenostech a rozšiřuje si obzory. Za ty roky starostování se velmi vypracoval, je znalý tolika věcí a má přehled. Pro mne je stále starostou číslo jedna. Martin nám jako starosta prostě zraje.

© 2022 | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky