5. Jana Žáková

23.09.2022

Narodila jsem se 5. srpna 1984 v Havlíčkově Brodě. Až na pár let, kdy jsem žila v Praze, bydlím celý svůj život v Přibyslavi. V Praze jsem působila jako asistentka ve firmě produkující filmy a poté asistentka v realitní kanceláři. Po svém návratu zpátky do Přibyslavi v roce 2007 jsem nastoupila jako oblastní manažerka Občanské demokratické strany, kde od roku 2015 zastávám pozici regionální manažerky pro celý Kraj Vysočina. Mimo to jsem pracovala jako asistentka poslankyně Jany Fischerové a v současnosti spolupracuji s poslankyní Evou Decroix. V Zastupitelstvu města Přibyslav působím od listopadu 2018.

Jsem hrdá matka dvou kluků a manželka báječného muže. Mezi mé koníčky patří háčkování, tvorba macramé dekorací a v poslední době zahradničení na naší zahradě.


Malý rozhovor o velkých věcech

Bydlíš v Dobré a pracuješ v Jihlavě. Jak zvládáš s denním dojížděním rodinný "provoz"?

Jednoduché to není, ale člověk si zvykne. Myslím si, že v dnešní době je dojíždění za prací naprosto normální a Jihlava není zase tak daleko. Nicméně mě překvapilo, kolik občanů do krajského města dojíždí, navzdory tomu, že chybí přímé spoje.

Jsi známá jako příznivkyně sociálních sítí. V čem vidíš jejich pozitiva a negativa?

Pozitiva? Jednoznačně to, že můžete být v kontaktu s rodinou a kamarády, kteří bydlí daleko, a nemůžete je vídat tak často.

Kromě toho, že sociální sítě jsou velkým "žroutem" času, vidím největší nevýhodu v tom, že jsou hlavním zdrojem dezinformací.

Jaký je tvůj názor na Martina Kamaráda jako starostu?

Martin Kamarád umí člověka pěkně "nadzvednout", ve své funkci ale pracuje nejlépe, jak jen to umí a nedovedu si v současnosti představit lepšího starostu pro Přibyslav.

© 2022 | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky