8. Jan Krejčí

23.09.2022

Narodil jsem se v roce 1970 v Praze. Hned po narození mě maminka odvezla na mateřskou dovolenou do Přibyslavi na "kovárnu" - a to mně asi předurčilo i další osud.

ZŠ jsem navštěvoval v Praze, potom jsem absolvoval SOU lesnické v Harrachově, obor mechanik - opravář. Následně jsem vystudoval 2 roky nástavby automobilní SPŠ Praha. Následovaly dva roky vojenské služby v Čáslavi. Potom jsem pracoval u Východočeských lesů, avšak již v roce 1988 jsem si zřídil živnostenský list. Po roce 1989 jsem se pustil do rekonstrukce dílny a přešel na "volnou nohu". Kromě práce automechanika mě baví vymýšlet různá technická řešení nejen pro náš rodinný dům a dílnu.

Jsem ženatý, mám dva syny a dceru. Moje hlavní zájmy jsou lyžování a cyklistika. Rád fotografuji a k mým zálibám patří i chov domácího zvířectva.

Za ODS jsem členem stavební komise


Malý rozhovor o velkých věcech

Jsi členem stavební komise. Jaká zajímavá témata jste v minulém volebním období probírali?

Témat bylo dost, ale v poslední době mě rozzlobili památkáři. Věnovali jsme se plánované rekonstrukci sítí a s tím související úpravě náměstí. Strašně dopodrobna rozebírali například druh dlažby, ale když jsem se zeptal, kdo povolil v blízkosti kostela tu ošklivou přístavbu Coopu, neodpověděli, a když jsem naléhal, utekli bez odpovědi.

Jsi zapáleným lyžařem - jak hodnotíš české sjezdovky, co sjezdovky na Vysočině?

Hezká je sjezdovka Šacberk u Jihlavy, dobře upravená a velmi vhodná pro výuku dětí a začátečníků. Často ji navštěvuji se svou neteří, ale ta už si začíná stěžovat, že je pro ni moc krátká. Sjezdovka u Nového Města je rovněž velmi pěkná a zvláště vhodná pro výuku lyžování.

Jaký je tvůj názor na Martina Kamaráda jako starostu?

"Za mě dobrý". Jen si myslím, že by měl být razantnější v řešení nepříjemných věcí.

© 2022 | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky